💙💛 Друзі! Ми працюємо 💙💛
RU

Гарантії


Турбуючись про своїх клієнтів та поважаючи потребу в отриманні Вами якісного товару, магазин дотримується в роботі наступних правил повернення та обміну придбаних у нас товарів.

Умови повернення та обміну товарів

Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів", протягом 14 днів, не враховуючи день продажу, споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, отримавши при цьому повернення коштів у повному обсязі або аналогічний товар, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Покупець має право повернути товар, куплений у нашому магазині у строк до 14 днів з моменту купівлі, отримавши при цьому рівнозначну заміну або повернення коштів, при виконанні однієї з наступних умов:

  • у товару присутній явний виробничий недолік (брак), наприклад, не працюючі елементи, дефекти малюнку або фарбування, помітний фізичний урон (пом'ятості, тріщини, відламані елементи, розриви матеріалу) тощо. При цьому покупець має максимально оперативно (бажано в день купівлі або отримання товару) повідомити магазин про наявний виробничий дефект, шляхом інформування працівників кол-центру, або написавши листа на електронну адресу [email protected]
  • відмова від товару по причині, що не пов'язана з наявністю дефектів, відбулася при передачі товару кур'єром. У цьому випадку вартість товару, від якого клієнт відмовився, віднімається від загальної вартості замовлення. Якщо при цьому внаслідок відмови клієнта від будь-якого товару, сума чеку стає меншою, ніж 1000 грн і при цьому в чеку не враховано вартість доставки, вартість доставки оплачується клієнтом додатково;
  • товар повертається в ідеальному стані, без явних дефектів та ушкоджень, отриманих у процесі його експлуатації. Товар не використовувався покупцем. Товар, отриманий клієнтом у заводській упаковці, повертається з цією упаковкою;

При цьому діють наступні правила приймання та повернення товарів:

  1. Клієнт зобов'язаний перевірити правильність комплектації замовлення та цілісність товарів у момент отримання замовлення;
  2. Повернення та обмін товарів відбувається лише в офісі Інтернет-магазину, або у роздрібному магазині мережі "Все для свята", куди клієнт самостійно привозить товар;
  3. У момент повернення або обміну товарів, клієнт повинен мати при собі касовий чек (накладну, замовлення покупця) на товари, отримані разом із замовленням;
  4. Якщо покупець хоче повернути або обміняти куплений у магазині товар, співробітники магазину повинні бути попереджені про це у телефонному режимі не менше, ніж за 2 години до приїзду клієнта;
  5. Повернення та обмін товарів відбувається виключно в робочий час по буднях (з 10:00 до 18:00), або у заздалегідь узгоджений час та день.

Повернення товарів для мешканців інших міст України:

Товари відправлені в інші міста України, повертаються перевізником Нова пошта:

  • за рахунок покупця – якщо товар належної якості;
  • за рахунок продавця (магазину 4party.ua) – якщо товар має виробничі дефекти (брак).

Важливо! Магазин 4party.ua не надає гарантії на товар, що продається. Товар не підлягає сервісному обслуговуванню. Після закінчення 14 днів з моменту покупки, претензії за якістю, комплектацією, зовнішнім виглядом або характеристиками товару не приймаються!

Усі претензії щодо придбаних товарів надсилайте на e-mail: [email protected]

Повернення фольгованих повітряних куль

Обмін та повернення фольгованих повітряних куль проводиться лише за наявності виробничих дефектів.

А саме:

  • наявність дірок, порізів чи інших фізичних ушкоджень;
  • відсутній клапан або клапан не розкривається (якщо він передбачений у кулі);
  • виробничий дефект у малюнку;
  • неправильна форма кулі, у тому числі виявлена ​​після надування кулі.

Дефектом (браком) не рахується і до обміну/повернення не приймаються:

  • попередньо використані (надуті) кулі, які здуваються з будь-якої причини (передуті кулі, надуті кілька разів, такі що лопнули тощо);
  • кулі, зіпсовані клієнтом під час розкриття упаковки або в процесі експлуатації.

Повернення та обмін латексних повітряних куль

Відповідно до Постанови КМУ від 19 березня 1994 року №172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", гумові (латексні) повітряні кульки обміну та поверненню не підлягають.

Обмін латексних повітряних куль можливий, якщо куля:

  • покрита плямами, вицвіла, має помітні дефекти фарбування або малюнка;
  • має неправильну форму, що виявилося після надування кулі.

Тематичні кулі (Новий рік, День Святого Валентина, Halloween, День знань тощо) не обмінюються через сезонність цих дизайнів.

Повернення передоплати за надуті гелієм кулі (кульки та букети з куль на замовлення)

Повернення передоплати за замовленням на гелієві кулі повертається тільки в тому випадку, якщо клієнт попередив (телефоном) кол-центр магазину 4party.ua про відміну свого замовлення,не менше ніж за 3 години до призначеного часу самовивозу, або доставки куль.

Якщо магазин був повідомлений про відміну замовлення менше ніж за 3 години і кулі вже були надуті для клієнта,передоплата клієнту не повертається (згідно статті 571 ЦКУ. Правові наслідки порушення або припинення зобов'язання, забезпеченого завдатком).


Усі претензії щодо придбаних товарів надсилайте на e-mail: [email protected]
Вони будуть розглянуті наступного робочого дня. Усі проблемні ситуації та звернення покупців завжди розглядаються та вирішуються.