Поширені питання
Який графік роботи ваших магазинів?
Час роботи кол-центру / місце самовивозу на Подолі (ст.м. Тараса Шевченка).
вул. Набережно-Лугова, 8 (територія Київського суднобудівного заводу)
10:00 - 18:00 (Пн.-Пт.), 10:00 - 16:00 (Сб.)
Я не можу до Вас додзвонитися! Що робити?
Завантаження телефонних ліній може бути пов'язане з безліччю причин: перевантаження операторів у святкові періоди, відсутність у нас світла, повітряна тривога в Києві та багато інших факторів. Але це не привід відмовлятися від покупки чудових святкових товарів у нашому магазині!
Для прискорення обробки заявок рекомендуємо Вам робити замовлення через кошик на сайті – це найшвидший та найнадійніший спосіб отримати товар, який ви хочете! Ми зв'яжемося з Вами в робочий час протягом декількох годин з моменту оформлення замовлення.
Звертаємо Вашу увагу! На даний момент кол-центр працює за скороченим графіком - з Пн. по Пт. з 10:00 до 18:00, у Сб. з 10:00 до 16:00
Якщо Ви не змогли нам додзвонитися, або у Вас виникли проблеми з оформленням замовлення, напишіть нам на пошту:office@4party.ua і ми вирішимо Ваше питання протягом доби (в робочий час).
Чи актуальні ціни та залишки товарів на сайті? Що означає «товар доступний на замовлення»?
Ціни та залишки товарів на складі оновлюються на сайті щогодини. Це означає, що вони є досить актуальними.
Однак, іноді накладки все ж таки трапляються. Саме тому, отримавши ваше замовлення, ми спочатку перевіряємо залишки по складу. Також ми просимо не оплачувати замовлення, доки Ви не отримали від менеджера підтвердження наявності товару!
Якщо на сайті написано, що товар доступний на замовлення, це означає, що цього товару зараз немає. Щоб його замовити, зверніться до нашого кол-центру або напишіть лист на пошту office@4party.ua і ми оперативно зорієнтуємо Вас щодо можливості та термінів його доставки. Ціна таких товарів може відрізнятись від вказаної на сайті, про що ми заздалегідь Вам повідомимо та чекатимемо на Ваше підтвердження.
З моїм замовленням проблема! Що робити?
Якщо у Вас проблема із замовленням (поклали не той товар, чогось не вистачає, проблеми з оплатою чи доставкою, нахамив оператор тощо), насамперед напишіть нам листа на пошту office@4party.ua з позначкою «ПРОБЛЕМА ІЗ ЗАМОВЛЕННЯМ». У листі вкажіть номер замовлення (якщо він Вам відомий), Ваш контактний телефон та ім'я. Ми відповімо або передзвонимо Вам протягом доби та обов'язково вирішимо Ваше питання!
З якими перевізниками Ви працюєте?
На даний момент ми працюємо лише з перевізником Нова Пошта.
Як доставляються замовлення по Києву?
Кур'єрська доставка по Києву здійснюється з понеділка по п'ятницю з 11:00 до 19:00. Зазвичай товар приїжджає наступного дня після оформлення замовлення, але іноді можна доставити замовлення і день у день (цю можливість уточнюйте у менеджера).
Докладніше про умови доставки читайте за посиланням: https://4party.ua/ua/delivery/
Ви відправили мій товар у великій коробці, тож я переплатив за доставку!
Шановні клієнти! Ми намагаємося запакувати кожне замовлення в максимально коректну тару. Якщо товар не ламкий (наприклад, перука), ми можемо надіслати його у спеціальному пакеті. Однак, якщо товар може бути пошкоджений при перевезенні – ми пакуємо його в коробку, що максимально підходить йому за розміром.
Звертаємо Вашу увагу! Кожен вантаж, крім фактичної ваги, має так звану «об'ємну вагу». І саме цю об'ємну вагу враховує перевізник Нова Пошта при розрахунку вартості доставки!
Наприклад, картонний банер, реальною вагою 50 грам, ми пакуємо в середню коробку (24х24х45 см.) Об'ємна вага такої коробки становить 6,5 кг. Нова пошта, згідно з оновленими тарифами, вважає цей вантаж за такий, що потрапляє у тарифну категорію «до 10 кг. об'ємної ваги».
Ми розуміємо, що цей спосіб розрахунку може здатися не логічним, однак саме так вважає Нова Пошта. Ми ж, у свою чергу, не можемо пакувати товар у меншу тару, якщо є ризик пошкодження, деформації чи поломки товару (адже тоді нам доведеться компенсувати Вам витрати).
У будь-якому випадку, при виникненні ситуації непорозуміння, просимо одразу написати нам листа на пошту office@4party.ua з позначкою «ПРОБЛЕМА ІЗ ЗАМОВЛЕННЯМ». У листі вкажіть номер замовлення (якщо є), контактний телефон та ім'я. Ми відповімо Вам протягом доби (у робочий час) та обов'язково вирішимо Ваше питання!
Як до Вас дістатися? Де знаходяться ваші крамниці?
Ми знаходимося в Києві.
На даний момент у нас є велика роздрібна крамниця за адресою просп. Голосіївський 126 (ст.м. Виставковий центр) та крамниця на вул. Малишка 5 (ст.м. Дарниця, територія ринку "Дитячий пасаж").
Також у нас є склад на вул. Набережно-Луговій 8, куди можна приїхати тільки за попереднім узгодженням замовлення з менеджером.
Переглянути наші контакти, а також детальну інформацію про крамниці та карту їх розташування можна за посиланням: https://4party.ua/ua/contacts/