При оплаті замовлення, у Вас залишаються два документи, що підтверджують факт співпраці: рахунок-фактура (або надіслана нами інформація по замовленню) та банківська платіжка, що підтверджує факт перерахунку коштів. Після отримання коштів, у нас з'являється боргове забов'язання перед Вами, що фактично буде погашене тільки в момент отримання Вами товару (від кур'єра, або у поштовому відділенні).
Так, Ви можете замінити та повернути товар протягом 14 днів з моменту купівлі. Це право гарантує Вам «Закон України про захист прав споживачів». Детальна інформація щодо наших гарантійних зобов'язань.
Зауважте, що кошти за пересилання товару будуть компенсовані Вам лише за наявності браку, або нашої помилки. Якщо ж товар цілий і відповідає опису на сайті Інтернет-магазину, але не підійшов Вам з особистих причин (не сподобався, не виправдав очікувань тощо), пересилання замовлення в обидві сторони сплачує покупець.
Доставка товарів можлива:
Ви також можете самостійно забрати замовлення в Києві за однією з адрес:
1. Крамниця "Все для свята". Київ, проспект Голосіївський 126, корпус 1.
2. Крамниця "Все для свята". Київ, вул. Малишка 5, "Дитячий пасаж", 2-й поверх.
3. Пункт видачі замовлень. Київ, вул. Набережно-Лугова, 8 (територія Київського судоремонтного заводу).
Регіон доставки | Спосіб доставки | Вартість доставки | Строки доставки |
Київ | Самовивіз | Безкоштовно |
Віддаємо товар одразу, обов'язково телефонуйте перед візитом. |
Київ | Кур'єрська служба |
Безкоштовно для замовлень від 600 грн, або 60 грн для інших |
1 день |
Україна | Нова пошта | Згідно тарифів перевізника | 1-3 дні |
Варіанти оплати
Ми також відповіли на інші питання стосовно оплати на окремій сторінці.
Терміни доставки:
Так, Ви можете подивитися на товар, обрати необхідну комплектність або приміряти карнавальні костюми та аксесуари перед купівлею. Зробити це можна, завітавши до одного з наших роздрібних магазинів у місті Києві:
1) просп. Голосіївський 126, корпус 1;
2) вул. Малишка 5, "Дитячий пасаж", 2-й поверх торгівельного павільону;
3) також можна оформити попереднє замовлення на сайті або по телефону, після чого під'їхати до нашого офісу за адресою вул. Набережно-Лугова, 8 (територія Київського судоремонтного заводу). Ви завжди можете відмовитися від замовлення, або щось в ньому змінити, якщо передзамовлений товар Вам не підійшов.
Важливо! Перед візитом, обов'язково дізнайтеся, що цікавий Вам товар є в наявності у зручному для Вас магазині. Ми також можемо відкласти для Вас необхідний товар на строк до 5 днів. Оформити передзамовлення або дізнатися щодо наявності товару можливо оформивши замовлення на сайті магазину, або зателефонувавши нам на гарячу лінію за телефонами, вказаними у розділі Контакти.
Оплата готівкою можлива при доставці кур'єром по Києву, оплаті замовлення накладеним платежем у відділенні Нової пошти, при купівлі товарів в наших роздрібних магазинах, або при самовивозі замовлення з офісу компанії.
В інших випадках Ви маєте оплатити замовлення попередньо (банківським переказом, переказом на картку через мобільні застосунки або Інтернет-банкінг, карткою Visa/Mastercard через систему WayForPay). Це повністю безпечно.
Шановні клієнти! Під час воєнного стану ми вимушено скоротили графік роботи магазинів та офісу компанії. Просимо поставитися до цього кроку з розумінням!
Графік роботи кол-центру (прийом вхідних дзвінків)
10:00 - 18:00 (Пн.-Пт.), 10:00 - 16:00 (Сб.)
Вихідні: Нд. та державні свята.
Крамниця у Голосіївському районі
ст. метро Виставковий центр (ВДНГ), проспект Голосіївський 126, корпус 1.
10:00 - 18:00 (Пн.-Нд.)
У дні державних свят - особливий режим роботи.
Крамниця у Дарницькому районі
ст. метро Дарниця, вул. Малишка 5, "Дитячий пасаж", 2-й поверх торгівельного павільону.
10:00 - 18:00 (Пн.-Нд.)
У дні державних свят - особливий режим роботи.
Місце самовивозу на Подолі
ст. метро Тараса Шевченка, вул. Набережно-Лугова, 8 (виносимо попередньо оформлені замовлення на прохідну Київського Судоремонтного заводу).
10:00 - 18:00 (Пн.-Пт.), 10:00 - 16:00 (сб.)
Вихідні: Нд. та державні свята.
Реєстрація на сайті інтернет-магазину дозволяє Вам:
На даний час система знижок відсутня. Можливість отримання знижки узгоджується в індивідуальному порядку за запитом покупця при сумі замовлення від 2000 грн. Власники пластикових карток на знижку отримують їх на попередніх умовах (згідно номіналу, вказаному на пластиковій картці).
Ви можете відмінити замовлення за телефонами (044) 384-33-84, (050) 144-43-10, або іншими контактними номерами, або написавши нам на пошту [email protected]
Виключенням є відмова від замовлення повітряних кульок з гелієм. Якщо таке замовлення вже надуте (підготовлене до видачі) та очікує в одному з наших магазинів, клієнт має оплатити його не залежно від того, чи будуть кульки забрані. Передоплата за такими замовленнями не повертається, або повертається частково. Зазвичай, повітряні кульки надуваються за 2-3 години до обумовленого часу готовності. Тому відмінити таке замовлення необхідно заздалегідь, при цьому менеджер магазину має підтвердити факт відміни.
Всі замовлення, що відправляються службами доставки (кур'єрською службою по Києву, Новою поштою тощо) застраховані від втрати. У випадку відсутності Вашого замовлення у відділенні перевізника, ми протягом 2-3 днів відправимо Вам заміну, або повернемо кошти. Для якнайшвидшого вирішення подібних питань, будь ласка, напишіть нам листа на пошту [email protected] та вкажіть максимум інформації по замовленню (номер замовлення, дані отримувача, контактний телефон).