Допомога


Чи можу я бути впевненим, замовляючи товар в інше місто, що отримаю якісний товар вчасно?


Наш магазин працює на ринку України з 2008 року. За цей час ми стали в нагоді організаторам більше ніж 100.000 вечірок, маємо велику кількість постійних клієнтів та партнерів по всій країні. Найбільша опора нашого бізнесу - це задоволені клієнти. Саме тому ми ніколи не дозволимо собі недобросовісну поведінку або навмисний обман клієнта!

При оплаті замовлення, у Вас залишаються два документи, що підтверджують факт співпраці: рахунок-фактура (або надіслана нами інформація по замовленню) та банківська платіжка, що підтверджує факт перерахунку коштів. Після отримання коштів, у нас з'являється боргове забов'язання перед Вами, що фактично буде погашене тільки в момент отримання Вами товару (від кур'єра, або у поштовому відділенні).


  • Дізнатися про нас більше можна на сторінці "Про компанію"
  • Ми не віртуальний, а реальний магазин. Адреси наших роздрібних магазинів, а також головного офісу у місті Києві, можна подивитися на сторінці "Контакти"
  • Ви можете ознайомитися з відгуками про наші магазини на Мапах Гугл (середня оцінка 4,7 з 5) та у Фейсбук (оцінка 4,4 з 5). Ми ніяк не можемо вплинути на них.
  • Ознайомтеся з нашими гарантійними обов'язками у розділі "Гарантії"
  • Перегляньте найпопулярніші запитання від наших покупців на сторінці "FAQ"

Чи можу я замінити або повернути товар?

Так, Ви можете замінити та повернути товар протягом 14 днів з моменту купівлі. Це право гарантує Вам «Закон України про захист прав споживачів». Детальна інформація щодо наших гарантійних зобов'язань.


Де і як можна провести обмін та повернення?

Обміняти та повернути товар можна в будь-якому з наших магазинів за адресами:
1) Київ, проспект Голосіївський 126, корпус 1., з Пн. по Нд. з 10:00 до 18:00.
2) Київ, вул. Малишка 5, "Дитячий пасаж", 2-й поверх, з Пн. по Нд. з 10:00 до 18:00
3) Київ, вул. Набережно-Лугова 8 (прохідна Київського судобудівного заводу), з Пн. по Пт. з 10:00 до 18:00. Тільки за попереднім узгодженням.


Перед приїздом обов'язково наберіть нас за номерами, що вказані у контактах, та узгодьте час та суму коштів до повернення.
При поверненні товару необхідно мати при собі паспорт та будь-який документ, що підтверджує покупку (накладну, фіскальний чек, електронний чек). У товару має бути збережено товарний вигляд, бірки, упаковка. Якщо товар зіпсовано, або він містить сліди використання, магазин має право відмовити у поверненні коштів за нього. Ми компенсуємо Вам кошти одразу в день повернення товару, або, у випадку відсутності необхідної суми в касі, не пізніше 7 днів з цієї дати.

Якщо Ви мешкаєте за межами Києва, можливо відправити товар нам тим самим шляхом, яким Ви його отримали. Наприклад, скориставшися послугами перевізника Нова Пошта. Якщо у товара збережено товарний вигляд та він не містить слідів використання, ми повернемо Вам кошти у зазначені терміни (до 7 днів). Обов'язково повідомте менеджера кол-центру про відправлення товару, щоб ми його забрали зі складу перевізника. 


Зауважте, що кошти за пересилання товару будуть компенсовані Вам лише за наявності браку, або нашої помилки. Якщо ж товар цілий і відповідає опису на сайті Інтернет-магазину, але не підійшов Вам з особистих причин (не сподобався, не виправдав очікувань тощо), пересилання замовлення в обидві сторони сплачує покупець.


Оплата та доставка

Регіони доставки

Доставка товарів можлива:

  • по Києву;
  • по Україні.

Ви також можете самостійно забрати замовлення в Києві за однією з адрес:

1. Крамниця "Все для свята". Київ, проспект Голосіївський 126, корпус 1.

2. Крамниця "Все для свята". Київ, вул. Малишка 5, "Дитячий пасаж", 2-й поверх.

3. Пункт видачі замовлень. Київ, вул. Набережно-Лугова, 8 (територія Київського судоремонтного заводу).


Умови доставки

Регіон доставки Спосіб доставки Вартість доставки Строки доставки
Київ Самовивіз Безкоштовно Віддаємо товар одразу,
обов'язково телефонуйте
перед візитом.
Київ Кур'єрська служба   Безкоштовно для замовлень
від 1000 грн, або 80 грн для інших
1 день
Україна Нова пошта Згідно тарифів перевізника 1-3 дні

Детальні умови доставки


Як мені оплатити замовлення?

Варіанти оплати

  • Готівковий розрахунок (виключно для Києва)
  • Безготівкова оплата за рахунком (для юридичних та фізичних осіб)
  • Поповнення карткового рахунку у Приватбанку, Монобанку
  • Оплата карткою Visa / MasterCard з використанням платіжного сервісу WayForPay
  • Накладений платіж при відправленні замовлення Новою поштою, при сумі замовлення понад 300 грн.

Ми також відповіли на інші питання стосовно оплати на окремій сторінці.


Як відбувається доставка замовлень по Києву?

  • Доставка у межах міста Києва при замовленні на 1000 грн та більше безкоштовна.
  • Вартість доставки товарів на суму до 1000 грн становить 80 грн.
  • Термінова доставка по Києву сплачується згідно тарифів таксі. Можливість такої доставки узгоджується з менеджером магазину в індивідуальному порядку.

Терміни доставки:

  • з понеділка по п'ятницю: з 12:00 до 18:00;
  • відправлення замовлень на таксі можливе щоденно за умови наявності необхідного товару в наших магазинах.

Чи можливо подивитися (приміряти) ваші товари у роздрібних магазинах?

Так, Ви можете подивитися на товар, обрати необхідну комплектність або приміряти карнавальні костюми та аксесуари перед купівлею. Зробити це можна, завітавши до одного з наших роздрібних магазинів у місті Києві: 

1) просп. Голосіївський 126, корпус 1;

2) вул. Малишка 5, "Дитячий пасаж", 2-й поверх торгівельного павільону;

3) також можна оформити попереднє замовлення на сайті або по телефону, після чого під'їхати до нашого офісу за адресою вул. Набережно-Лугова, 8 (територія Київського судоремонтного заводу). Ви завжди можете відмовитися від замовлення, або щось в ньому змінити, якщо передзамовлений товар Вам не підійшов.

Важливо! Перед візитом, обов'язково дізнайтеся, що цікавий Вам товар є в наявності у зручному для Вас магазині. Ми також можемо відкласти для Вас необхідний товар на строк до 5 днів. Оформити передзамовлення або дізнатися щодо наявності товару можливо оформивши замовлення на сайті магазину, або зателефонувавши нам на гарячу лінію за телефонами, вказаними у розділі Контакти.


Чи можна оплатити замовлення готівкою?

Оплата готівкою можлива при доставці кур'єром по Києву, оплаті замовлення накладеним платежем у відділенні Нової пошти, при купівлі товарів в наших роздрібних магазинах, або при самовивозі замовлення з офісу компанії.

В інших випадках Ви маєте оплатити замовлення попередньо (банківським переказом, переказом на картку через мобільні застосунки або Інтернет-банкінг, карткою Visa/Mastercard через систему WayForPay). Це повністю безпечно.


Інші питання

Який у Вас графік роботи?


Шановні клієнти! Під час воєнного стану ми вимушено скоротили графік роботи магазинів та офісу компанії. Просимо поставитися до цього кроку з розумінням!


Графік роботи кол-центру (прийом вхідних дзвінків)

10:00 - 18:00 (Пн.-Пт.), 10:00 - 16:00 (Сб.) 

Вихідні: Нд. та державні свята.


Крамниця у Голосіївському районі 

ст. метро Виставковий центр (ВДНГ), проспект Голосіївський 126, корпус 1.

10:00 - 18:00 (Пн.-Нд.)   

У дні державних свят - особливий режим роботи. 


Крамниця у Дарницькому районі

ст. метро Дарниця, вул. Малишка 5, "Дитячий пасаж", 2-й поверх торгівельного павільону.

10:00 - 18:00 (Пн.-Нд.) 

У дні державних свят - особливий режим роботи. 


Місце самовивозу на Подолі

ст. метро Тараса Шевченка, вул. Набережно-Лугова, 8 (виносимо попередньо оформлені замовлення на прохідну Київського Судоремонтного заводу).

10:00 - 18:00 (Пн.-Пт.), 10:00 - 16:00 (сб.)

Вихідні: Нд. та державні свята.


Які переваги дає реєстрація?

Реєстрація на сайті інтернет-магазину дозволяє Вам:

  • спростити та пришвидшити процес оформлення замовлень;
  • передивлюватися історію замовлень;
  • приймати участь у накопичувальній системі знижок;
  • отримувати інформаційні листи та приймати участь в акціях.

Чи є в магазині система знижок?

На даний час система знижок відсутня. Можливість отримання знижки узгоджується в індивідуальному порядку за запитом покупця при сумі замовлення від 2000 грн. Власники пластикових карток на знижку отримують їх на попередніх умовах (згідно номіналу, вказаному на пластиковій картці).


Як відмінити своє замовлення?

Ви можете відмінити замовлення за телефонами (044) 384-33-84,  (050) 144-43-10, або іншими контактними номерами, або написавши нам на пошту office@4party.ua

Виключенням є відмова від замовлення повітряних кульок з гелієм. Якщо таке замовлення вже надуте (підготовлене до видачі) та очікує в одному з наших магазинів, клієнт має оплатити його не залежно від того, чи будуть кульки забрані. Передоплата за такими замовленнями не повертається, або повертається частково. Зазвичай, повітряні кульки надуваються за 2-3 години до обумовленого часу готовності. Тому відмінити таке замовлення необхідно заздалегідь, при цьому менеджер магазину має підтвердити факт відміни.


Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?

Всі замовлення, що відправляються службами доставки (кур'єрською службою по Києву, Новою поштою тощо) застраховані від втрати. У випадку відсутності Вашого замовлення у відділенні перевізника, ми протягом 2-3 днів відправимо Вам заміну, або повернемо кошти. Для якнайшвидшого вирішення подібних питань, будь ласка, напишіть нам листа на пошту office@4party.ua та вкажіть максимум інформації по замовленню (номер замовлення, дані отримувача, контактний телефон).



Хіти продажу